Alweer even geleden

15 april 2017 - Panama City, Panama

Dag allen,

Zoals jullie gemerkt hebben is er de afgelopen maanden weinig activiteit geweest op ons blog. Sinds Bolivia merkten we dat we het steeds meer uit stelden en dat het meer en meer als een verplichting ging voelen. En laat dat nou net iets zijn wat we niet willen op onze ongelovelijk mooie reis. Vandaar dat we hebben besloten geen verhalen meer te schrijven en alleen nog te gaan genieten! Ook hebben we na ongeveer 4 maanden ergens in Peru besloten onze reis te verlengen met ruim 3 maanden om midden-Amerika mee te pakken. Via Peru, Ecuador, Colombia zijn we nu net aangekomen in Panama en van af hier reizen we richting Mexico om vervolgens via New York terug te vliegen naar huis op 31 juli!
Wij gaan hier nog even heerlijk genieten en als je wilt weten hoe het gaat, wat we doen, foto's wilt zien stuur een berichtje! Kan zijn dat t antwoord even op zich laat wachten omdat we op een verlaten strand liggen te chillen;)

Liefs Tessa en Martijn

1. Thea:
    16 april 2017
    Gelijk hebben jullie hoor. Natuurlijk is het leuk om te lezen en de foto's te zien. Maar het moet zeker geen verplichting zijn. Heerlijk genieten hoor is het motto!!! En wie weet als jullie weer terug zijn dat je iets erop zet. Maar voor de komende wens ik jullie veel plezier en genieten van al het moois wat jullie nig nee gaan maken. Groetjes
  2. Margret:
    16 april 2017
    Jullie hebben groot gelijk....geniet er maar fijn van samen!!
    Nog een hele fijne tijd!
    Liefs vanuit Gildehaus xx