Klaar voor vertrek!!

19 oktober 2016 - Soest, Nederland

Wow, het is 22:52uur op 19 oktober. De avond voor vertrek, en we zijn echt NET pas klaar met het regelen van de laatste dingen. Ondanks een strakke planning waren we toch langer bezig dan gedacht. Uiteindelijk gaat het slechts om de belangrijkste dingen die we mee moeten nemen: paspoort, geld en natuurlijk elkaar, CHECK!

Afgelopen weekend een geweldig afscheidsfeestje gehad met alle lieve vrienden en familie. Wat een hoop mensen bij elkaar in ons, dan zo, kleine huis. Vanaf dat moment voelde het wel heel definitief en kwam het besef dat we toch wel best lang weg gaan. Maar ook het besef hoe geweldig het is dat we dit gaan doen en dat we onze dromen gaan waar maken!! Super leuke cadeaus/mini cadeautjes hebben we gekregen die we allemaal in onze backpack hebben gepropt, de foto's met cadeaus zullen jullie ongetwijfeld gaan zien hier hehe. Super leuk dat jullie ons gaan volgen!

Hoeveel avonturen staan ons wel niet te wachten?! Morgenochtend om 11:00uur vertrekt onze vlucht, whoeeeeehoeeeeeee!!!! Wij hebben er onwijs veel zin in!!! Nu helemaal kapot snel naar bed, hopelijk kunnen we slapen met al die zenuwen! haha.

Voor nu Weltrusten!! En tot in Zuid-Amerika :D

Lieve groetjes en knuffels!

1. Evert en Lianne:
    20 oktober 2016
    Lieve schatten!! Zo ontzettend gaaf dat jullie deze reis gaan maken!! Zo knap! Helaas hebben we elkaar niet kunnen zien. We denken aan jullie en geniet maximaal lieverds!! Dikke kus van ons
  2. Thea:
    20 oktober 2016
    Martijn en Tessa,

Wij wensen jullie een hele mooie reis toe. Zal genoeg zijn om te zien. Succes